dj-pjja

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av dj-pjja - 8 januari 2011 18:03

Tjeeeena! Håller på att fixa håret nu, sen är jag färdig.. Kan lägga in en bild när jag kommer hem från bion oki? TALK TO YOU LATER GUYS! /     

Av dj-pjja - 8 januari 2011 16:15

Hejsan! Jag kom hem från Kalmar igår kl 3 typ, så jag åkte hem till mamma och hämtade några saker. Efter det körde min brorsa mig till pappa där vi firade min äldsta bror Så sov jag där och sen hämtade mamma mig hos pappa vid halv elva ungefär och då åkte vi till skärholmen! Jag fick med mig en kofta och ett par nya vinterskor eftersom att mina andra gick sönder.. Haha! På vägen hem åt vi McDONALD'S och herregud va rädd jag blev! Min mamma satte ett pommes frites i halsen och satt och hostade ganska mycket och grovt.. Då frågade min låtsaspappa om hon kunde andas och hon sa nej! Vet ni hur jävla rädd jag blev eller, asså hon hostade så mycket så att jag trodde att hennes inälvor skulle hostas upp! skitläskigt! Menmen, nog om det.


Jag har inte gjort så mycket idag, tagit det ganska lungt faktist. Men för en stund sen så såg jag på ''dumma mej'' och jag skrattade fett mycket! Ikväll så ska jag, mamma & min låtsaspappa gå på bio och vi ska se Harry Potta (skojja!!) och dödsrelikerna. Har någon sett den? är den bra? Nu ska jag fortsätta kolla runt i lite kataloger och kanske be mamma beställa något, hehe. Ha det bra sötnosar! /      

Av dj-pjja - 8 januari 2011 00:30

   Tja!

Okej jag ersänner att jag har haft dålig uptadering eller vad det heter?Men idag så har jag i alla fall varigt hemma hos min moster och firat en mini julafton,jätte trevligt faktist.Hon hade gjort tailendsk mat men jag åt inte för att det innehöll räkor,blää!  Det var en spansk mini julafton som vi firade för att dom tre vise männen är som spaniens jultomte,eller ja barnens i alla fall  För att det var ingen jul julafton lixsom för den har vi ju redan firat,annars så skulle vi ha skinka på bordet  Men vi var i alla fall kvar där ganska lång tid,jag och min syrra körde det nya micel jacson spelet där på wii som man dansar till,så jäkla kul,jag svättades som en apa i alla fall,det körde vi med Leonardo vår kussin som är grym på att dansa,jag lovar!  Skit rolig kille!Men det var inte det jag skulle berätta om i det här inlägget,det var det att har ni någonsin sett en godisbjörn med hjärna?Coolt är det i alla fall!  

   

  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards