dj-pjja

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

En godisbjörm med hjärna?

Av dj-pjja - 8 januari 2011 00:30

   Tja!

Okej jag ersänner att jag har haft dålig uptadering eller vad det heter?Men idag så har jag i alla fall varigt hemma hos min moster och firat en mini julafton,jätte trevligt faktist.Hon hade gjort tailendsk mat men jag åt inte för att det innehöll räkor,blää!  Det var en spansk mini julafton som vi firade för att dom tre vise männen är som spaniens jultomte,eller ja barnens i alla fall  För att det var ingen jul julafton lixsom för den har vi ju redan firat,annars så skulle vi ha skinka på bordet  Men vi var i alla fall kvar där ganska lång tid,jag och min syrra körde det nya micel jacson spelet där på wii som man dansar till,så jäkla kul,jag svättades som en apa i alla fall,det körde vi med Leonardo vår kussin som är grym på att dansa,jag lovar!  Skit rolig kille!Men det var inte det jag skulle berätta om i det här inlägget,det var det att har ni någonsin sett en godisbjörn med hjärna?Coolt är det i alla fall!  

   

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dj-pjja - 11 mars 2011 21:39


Hula Hula som jag skriver i min blogg      Tja på er allihoppa det var ju lungt ett tag sen som jag skrev här på bloggen, jag tror att det senaste inlägget som jag skrev hette '' marenger '' eller något? Jaja, jag har inte så mycket att skriva ...

Av dj-pjja - 13 februari 2011 18:02

WOHO, NU HAR MAN HÅL I NAVELN!!!!!!!! ÄR SÅ GLAAAAD JUST NU!!!   / Jennifer ...

Av dj-pjja - 6 februari 2011 17:34

Hej, idag har jag inte gjort så mycket.. har bara slappat och kollat på film. Söndagar är så boring'a , hahahah ! Inatt sov jag inne på toaletten, hehe. Det var bara för att jag inte kunde sova igårkväll för att jag mådde illa. Asså jag kunde inte sl...

Av dj-pjja - 5 februari 2011 19:18

Tjaaaaa, hittade en video på Sebastian Krantz's blogg, och helvette vad rolig den var ! kolla här ! inlägget heter ''ni fattar inte vad som hände idag!!'' Nu sitter jag här och spelar bloons tower defense, hihi så roligt ! jag har precis käkat pizza,...

Av dj-pjja - 5 februari 2011 13:39

Tjabba ! läste Hugo Rosas blogg nyss och då hittade jag det här.. Hahahahahahahah dööööööör !!   uppdaterar snart , puss /   ...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards