dj-pjja

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av dj-pjja - 6 januari 2011 20:06

Tja!

Här kommer svaren  


Jag undrar hur gamal du e?

Jag e 12 år och fyller 13 i sommar  


Vilken/vilka sporter du går på?

Jag rider lite men anars så går jag på karate och fotboll  


Jag undrar vilket favorit djur du har?

Mitta favorit djur är katt   


Det var dom fråger jag fick,men men,ha det bra  

  

Av dj-pjja - 6 januari 2011 19:20

Hallå där köp blåbär! Nej men jag har uppdaterat så dåligt på den här bloggen! Jag har iof inte uppdaterat så jättebra på min egna blogg heller menmen.. Idag har vi varit med pappa. Det var meningen att vi skullle se någon bra bio-rulle men de som vi ville se gick tyvär försent. Så istället åt vi en salladslunch i skäris och letade lite pjäxor och underställ till nina eftersom hon har vuxit ur sina gammla grejor. Jag her ju också växt ur mina men jag använder mammas saker. Vi har ju samma storlek på det mesta Vi ska btw åka skidor en vecka. (vi åker upp till fjällen den 28 Januari) Ja vad ska jag mer berätta? Nej det här bli bra tycker ni inte?

  

Av dj-pjja - 6 januari 2011 16:08

Tjatjatja! Är fortfarande nere i Kalmar och nu pratar jag med Pauline på msn.. Hahahah dööööör, jag dööör så jevla mycket! Vi sitter och snackar om saker som jag skrattar ihjäl mig av, asså ni har inte en aning om hur mycket jag garvar.. Jag höll nyss på att ramla av stolen!! Hahah btw, min uppdatering har inte varit den bästa precis menmen, DET ÄR LOV! Jag åker hem imorgon bitti så då lär jag ju inte heller uppdatera. Idag hälsade jag på min halvkusin och hennes familj, skitatrevligt! har saknat dom! Menmen, eftersom att det är sista dagen nu så ska jag vara social, pusspåer!  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards