dj-pjja

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av dj-pjja - 4 januari 2011 18:13

Hej på er schnyggingar! Jag var nyss i Berga centrum och hyrde film med min kusin och min morbror.. Jättenice, jag tror att filmen hette ''Funeral'' eller nåt, haha! Vi ska typ äta hamburgare & pommes snart, eller ja, klockan sju. Mumsfillebaba! Jag har inte bloggat så mycket idag eftersom att jag har typ inte varit inne på hela dagen, jag har åkt pulka och byggt en snögrotta med min kusin, haha!   grymt kul! Ni får se bilder sen! Efter våran middag ska vi nog kolla på filmen med lite chips och dricka.. vi kanske busar lite också, who knows.. Men nu ska jag  kika in några bloggar, puss på rumpan!

/    


Dålig bild men här är iallafall våran snögrotta! Häftig va?! (den är större irl)

Här är den från ett annat håll  

Vi gjorde det lite mysigt och tände ett ljus inne i grottan, fett coolish!  

Av dj-pjja - 4 januari 2011 12:54

Tja!

Jag har inte så mycket att säga...Men jag kom i alla fall nyss ut ifrån duschen,har dushat skit länge,skönt som tusan säger jag bara  Det händer mig alltid när jag ``stiger in`` i duschen att jag aldrig kan komma ut.För att när jag gått in i den varma duschen så är det svårt att komma ut,händer inte det er också?Jaja,nu så ska jag i alla fall fixa mig lite sen så ska jag cheka internet lite,ha det gött  


     

Det där har jag svårt får  

  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards