dj-pjja

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av dj-pjja - 10 januari 2011 21:09

Tja, tänker gå och lägga mig snart för att jag mår inte så bra.. Men eftersom att jag SKA till skolan imorgon så ska jag ta en ipren och en hosttablett plus att jag ska försöka hitta nässpreyet. Jag börjar klockan 8 med idrott imorgon, så jag får se om jag blir bättre , hoppas verkligen det (!!!!) Menmen, nu ska jag gå och hämta ett glas vatten och sen ska jag göra som indianerna (hahahah!!!) See youu!

//  

Av dj-pjja - 10 januari 2011 16:00

Tjabba! Blev skitnöjd med min nya klippning, om man tänker efter så är det nog inte så stor skillnad på längden, men för mig är det verkligen kort! Jag hade mitt hår vid revbenen förut, men nu så ligger håret vid bröden.. Hahahaha. Men iaf, nu känner jag mig jätteduktig! Jag ar packat väskan, förberett för imorgon och ikväll och rummet är städat! fett cool jag är !! Nu håller jag på att ta reda på när vampire diaries och the event börjar igen, hihi! dom bästa programmen som har skapats! Menmen, ska duscha snart, så vi hörs sen.. puss på rumpan!  

//  

Av dj-pjja - 10 januari 2011 15:33

Tja!

Det här är bästelt   

    

Läsen för att jag inte har bloggat,ska försöka med det mer.Det blir ganska mycket med två bloggar,aa det kanske märks I don´t know?Jag ska i alla fall til skhlm och köpa fotbolls skor,saknar träningen jätte mycket(fotbollen) jag kommer aldrig  att sluta med den sporten! Love it!  

  

Av dj-pjja - 10 januari 2011 12:51

Hej guys! Hinner egentligen inte blogga för jag ska åka och klippa mig. Men imorse vaknade jag kl 8 och då var jag kallsvettig, skitsnorig och så hade jag ont i huvet. Så jag sprang in på toaletten och hämtade en ipren och sen gick jag och la mig igen. Sen vaknade jag upp kl 10 för att jag inte kunde sova, så då gick jag ner och kollade på top model. Då kommer min brorsa ner och han är också sjuk, så nu sitter vi i soffan och kollar på en film.. Menmen, bloggar när jag kommer hem. Puss

//  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards