dj-pjja

Alla inlägg under december 2010

Av dj-pjja - 31 december 2010 16:27

Tja Tja på er alla godingar  

Ahap idag så blir det ett nytt år da!!Kul,för kan ni tänka till baka vad du har gjort under hela året och bara tänka hur snabt tiden har gått??Tänk vad snabt tiden har gått.Hoppas att tiden går fort för jag längtar till min födelsedag  Jag kommer att blogga under fyrvärkerien,men om min mobil skulle dö eller så,så vill jag önska er alla ett gott nytt år nu,GOTT NYTT ÅR! 

           

     Föresten så lägger jag ut smyckerna här om ni är intreserade så kolla  

  

  

Av dj-pjja - 31 december 2010 15:12

Hejsansvejsan alla coolingar som läser min häftiga blogg    Sitter och kolalr på ett pogram som heter vänner. Det står att det är en komedi men tycker inte alls de är kul. Ligger inte på nivå riktigt. Men, har precis varit ute på långpromenad. Är fortfarande Iskall.. Usch usch.. Att det ska vara så kallt. Vill ju ha sommar! Hihi, iaf. Idag har jag inte gjort så mycker heller (skriver det i varje inlägg, huu?) Allvarligt har inte hänt så mycket förutom att vi åkt och köpt nya ridskor och ätit lunch inne på nacka forum. Intressant va?

Tänkte väll det   Det är ju nyår idag så det är nice. Blir nog roligt. Smälla raketer älskar jag. Ni vet sånna här fjuttifjut är kul men jag föredrar lite större, ni vet pangpangare   Haha. Ska jag berätta något mer? Nej, jag sparar det till ettt annat inlägg, busigt va?  PUSS   

  

Av dj-pjja - 30 december 2010 22:00

Tjeeeenare! Kom nyss hem från bion, den var ääääääckligt bra! Damn asså! fett snygg kille hade huvudrollen också (a) en klockren rekommendation, lätt en av det bästa filmerna jag har sett.. tummen upp för Torn Legacy!!   Jaja, innan bion åt vi McDONALDS, awesome! Sen hämtade mormor upp oss efter bion och skjutsade hem oss, nu sitter jag här och är jätteirriterad! Vilka människor det finns asså! Jag är riktigt jävla besviken och ledsen!!   Jag avslutar mitt inlägg med detta så jag inte förstör eran dag, hoppas den har varit bättre än min! Ha det gött/   

Av dj-pjja - 30 december 2010 21:05

Kollade ni på anagina show idag kl 20.00 ?  Det gjorde jag,om ni inte har sett hennes blogg så kan ni set den här.Det var en nyårs special så jag kollade  Men annars så har jag inte gjort så mycket,jag och min syrra fick en hår fön av våran pappa så att vi kan ha en här.Inte så mycket har jag gjort men men nu så ska jag avsluta det här inlägget,hejs svejs  

  

Av dj-pjja - 30 december 2010 20:29

Hej tänkte ta och blogga nu, vi har ju inte uppdaterat så mycket idag på bloggen och det betyder ju mindre statestik på en gång. Jag har inte haft någon jätte lust att blogg idag menmen har man startat en blogg så får man bjuda på ett inlägg ändå. Håller ni inte med mig? Iaf så har jag ite gjort något speciellt. Vi åkte till mamma hämtade en kofta + ridkläder, efter det åkte vi till stallet där jag hämtade min "utrustning". Sedan begav vi oss till HÖÖKs där vi köpte varma ridvantar. När vi varit där käkade vi på donken och åkte förbi "garaget". Det var typ min dag snabbt sammanfattat. Jag har inget mer att skriva om.. Så det här inläget får heta "tråkinlägget" Hehe, självklart eller hur?

  

Av dj-pjja - 30 december 2010 16:06

Hej sötnosar!   Sitter hemma hos mina kusiner och väntar på att maten ska bli färdig. Efter det ska vi på bio och se Torn Legacy eller vad den heter :$ Har ni sett den, är den bra? Idag var vi på Mode huset och där köpte jag två basiclinnen från cubus, inte mer.. Menmne, nledningen till att jag inte har bloggat är att jag kom hem kl 23:00 igår och efter det gick jag och la mig.. Men det är ju okej, jag åkte ju faktist buss i 6½ timme (A) Menmen, nu ska jag vara lite social mot mina kusiner, uppdaterar vid ett senare tillfälle. Pusshej!   /  

Av dj-pjja - 30 december 2010 13:12

hej

Kolla in dom här coola smyckerna  Jag skulle kunna tänka mig att ha det här,vem vet  

            

Imorron så kommer det ett par coola smycken till  

  

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards