dj-pjja

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

OJ!

Av dj-pjja - 13 januari 2011 16:43

Oj vilken dålig uppdatering, men jag är fortfarande krasslig så jag har inte orkat blogga något. Jag har nog tappat blogglusten faktist, det kan bero på det med.. Jaja, idag var jag och pauline på ett bra humör, jag vet inte varför men det kan bero lite på andra anledningar. Idag har jag städat mitt och min systers rum så nu tjänade jag hundra spänn också, nicenice!  Jag kommer nog inte blogga mer idag men när pauline och denina kommer hem så får vi hoppas att dom bloggar också.. NI FÅR PEPPA DOM LITE!! Jag säger hejdå och bjuder på gårdagens ''dagens skämt''!


Jag bläddrar igenom ipoden lite i väntan på att Svenskan ska börja..

Jag: Pauline, visste du att en japansk munk har lyckats att stå på ett finger?
Pauline: men munkar har ju inga händer ju?
Jag: HAHAHAHAHAHA!  INTE EN SÅN DÄR DONUT!!! HAHAHA DU VET EN SÅN DÄR NUNNA FAST MAN?
Pauline: jaha, men..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dj-pjja - 11 mars 2011 21:39


Hula Hula som jag skriver i min blogg      Tja på er allihoppa det var ju lungt ett tag sen som jag skrev här på bloggen, jag tror att det senaste inlägget som jag skrev hette '' marenger '' eller något? Jaja, jag har inte så mycket att skriva ...

Av dj-pjja - 13 februari 2011 18:02

WOHO, NU HAR MAN HÅL I NAVELN!!!!!!!! ÄR SÅ GLAAAAD JUST NU!!!   / Jennifer ...

Av dj-pjja - 6 februari 2011 17:34

Hej, idag har jag inte gjort så mycket.. har bara slappat och kollat på film. Söndagar är så boring'a , hahahah ! Inatt sov jag inne på toaletten, hehe. Det var bara för att jag inte kunde sova igårkväll för att jag mådde illa. Asså jag kunde inte sl...

Av dj-pjja - 5 februari 2011 19:18

Tjaaaaa, hittade en video på Sebastian Krantz's blogg, och helvette vad rolig den var ! kolla här ! inlägget heter ''ni fattar inte vad som hände idag!!'' Nu sitter jag här och spelar bloons tower defense, hihi så roligt ! jag har precis käkat pizza,...

Av dj-pjja - 5 februari 2011 13:39

Tjabba ! läste Hugo Rosas blogg nyss och då hittade jag det här.. Hahahahahahahah dööööööör !!   uppdaterar snart , puss /   ...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards