dj-pjja

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av dj-pjja - 1 januari 2011 21:12

Tja Tja  

Det här är mitt första inlägg 2011,coolt  Om ni vill läsa vad jag gjort på nyår så för ni läsa det här  Just nu så kollar jag på fortet och när det är slut så ska jag kolla på mamma mia på kanal 3.Synd att bloggarna på fongarna på fortet inte gick vidare skulle vilja se dom i final,dom var så nära hela tiden  Men sånt är livet,nu så ska jag fortsätta kvällen,ha det gött  

  

The bloggers  

  

Av dj-pjja - 1 januari 2011 18:41

Tjatja bloggen!

Nu sitter jag och dricker sprite, eller min kusin kom upp med spriten nu hehe. Han hälsar btw!! gulle  Jag måste gå och hämta några saker hemma hos mormor lite senare eftersom att jag sover hemma hos mina kusiner idag igen.. Haha busigt! Om typ fem minuter ska jag och Erik (min kusin) dra ut och smälla raketer, det blev jättemånga kvar från igår! Tänkte lägga ut några bilder plus en video från igår lite senare, men tänk på att när jag spelade in videon så stoppade jag den precis när den skitstora raketen kom.. gissa om jag blev lite småirriterad?! Ha det så bra så uppdaterar jag mer sen, puuuuuuuss /  

Av dj-pjja - 1 januari 2011 03:12

Hej sötnosar! Hoppas eran nyårsafton har varit grym! Min var bra men den var dock väldigt död och ointressant.. Hade hellre varit hemma och varit med kompisar menmen, ska inte klaga för kvällen var grym och jag fick fira nyår med min älskade släkt! Kom hem för en stund sen och nu ligger jag i sängen och tänker på det underbara året 2010! grymma minnen som aldrig kommer glömmas bort och det här året ska vi skapa nya minnen som i sin tur aldrig kommer att glömmas. Så låt oss skapa minnen gott folk! Nu ska jag vara lite social, puss / Jennifer

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards