dj-pjja

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av dj-pjja - 13 januari 2011 21:26

Tja!


Idag så har det varigt en satans lång dag för mig,ska jag bäretta?Jag började dagen med att gå till skolan som vanligt,sen på slutet av dagen så hade vi idrott,men det var så hårt att jag nästan dog tror jag,jag är glad att jag lever ska ni veta!Ehh...Sen så efter skolan så kom mamma och hämtade mig för att jag skulle klippa mig,och jag är skit nöjd ska ni veta.Jag har nog aldrig varigt så nöjd som idag,grymt!Direkt efter det så åkte vi till stallet för att jag och min syrra skulle rida,och jag fick byta om i bilen,och så stannade vi till på,dun dun dun...MACDONALD´S!  Jag har inte så mycket mer att säga men om ni vill se hur håret blev så kan ni cheka in det här  

Ha det gött!

  


OJ!

Av dj-pjja - 13 januari 2011 16:43

Oj vilken dålig uppdatering, men jag är fortfarande krasslig så jag har inte orkat blogga något. Jag har nog tappat blogglusten faktist, det kan bero på det med.. Jaja, idag var jag och pauline på ett bra humör, jag vet inte varför men det kan bero lite på andra anledningar. Idag har jag städat mitt och min systers rum så nu tjänade jag hundra spänn också, nicenice!  Jag kommer nog inte blogga mer idag men när pauline och denina kommer hem så får vi hoppas att dom bloggar också.. NI FÅR PEPPA DOM LITE!! Jag säger hejdå och bjuder på gårdagens ''dagens skämt''!


Jag bläddrar igenom ipoden lite i väntan på att Svenskan ska börja..

Jag: Pauline, visste du att en japansk munk har lyckats att stå på ett finger?
Pauline: men munkar har ju inga händer ju?
Jag: HAHAHAHAHAHA!  INTE EN SÅN DÄR DONUT!!! HAHAHA DU VET EN SÅN DÄR NUNNA FAST MAN?
Pauline: jaha, men..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards