dj-pjja

Alla inlägg under december 2010

Av dj-pjja - 22 december 2010 14:29

Hej, just nu sitter jag och kollar runt på datorn, det blir mest facebook om jag ska vara örlig några bloggar också    Men jag passar ju på att blogga nu nät jag har tid. Kommentera också, det blir rologare att blogga då, kom gärna med förslag på vad vi ska göra. T.ex om vi ska video blogga eller ja jag hoppas ni- fattar vad jag menar. Japp det blev ett kort inlägg. Men ja jag har ju inte gjort så mycket förrutom att städa hela lägenheten ! Är äntligen färdig föresten blev väldigt bra! men eftersom jag inte gjort något speciellt förutom att städa finns det ju inget att berätta, så puss  

         


  

Av dj-pjja - 22 december 2010 12:15

Hej på er! Jag vaknade typ klockan 11 idag och nu sitter jag med en kopp te och kollar på MTV. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag tror att det blir skärholmen men annars blir det imorgon. Men nu ska jag kolla klart på Hogan Knows Best så hörs vi sen. Heidooo

 /  

Av dj-pjja - 21 december 2010 20:30

Hej, Nu har vi äntligen startat/skapat en gemensam blogg. Vi är tre kompisar som har en extremt bra relation med varandra. Vi har alla ägt en egen blogg, men nu bara två utav oss. Det var lite fakta. Men läs och följ vårt liv här på bloggen! Vi kommer att uppdatera när vi kan och göra vårt bästa med att göra er nöjda   


Denina är på headern längst åt vänster


Jennifer är i mitten


Pauline längst åt höger

           

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards