dj-pjja

Alla inlägg under december 2010

Av dj-pjja - 29 december 2010 21:21

Hej! Nu är det första chansen på hela dagen att kunna blogga. Så här ska ni få ett inlägg.


Runt ett tiden var jag och Cassandra framme i skärholmen C där vi gick omkring och väntde på att min kusin Rebecca skulle komma. När hon kom fikade vi och gick sen till Euro NAIL där jag och Rebecca bokat tid för att fixa våra naglar Jag är jätte nöjd! Det blev jätte fint (tycker jag). Det är inte ett dugg otymplig. Men det börjar blir ömt, börar få riktigt ont. Nu tänker ni det gör väll inte ont att göra naglar? Men det finns faktist "biverkningar". I salongen gör det inte ont, det känns som massage nästan. Men ett par timmar senare börjar det bli ömmt och gör jätte ont! det börjar göra ont nu har tagit en alvedon och hoppas på att det ska gå över. Ni får kommentera och sen säga vad ni tycker om dom? Behöver lite råd. A fat nej, jag klarar mig. Men kommentera får ni göra.

  

                     

  

Av dj-pjja - 29 december 2010 13:08

Redo för avfärd, hinner inte blogga.. puss

  

Av dj-pjja - 29 december 2010 11:16

   Nemen tjenare! Sitter just nu med lill kusinen julian i sängen, hihi. Han spelar på min mobil och så nu är han fast. Det finns inte så mycket annat att göra här för en 3åring kille. Så han spelar allt möjligt han, gulle!   Kommer försöka uppdatera mer sen men ska göra mitt bästa, vad ska jag skriva mer om? Äschh jag spar det till sen


Julian spelar på min mobil.

(dålig kvalite på bilden, men den e faktist tagen med webbcam)  

 

 

Av dj-pjja - 28 december 2010 23:44

Nu orkar jag inte vara vaken längre, jag gick ju liksom och la mig typ vid 4 inatt och gick upp nio? bra där Jennifer! Menmen, jag bloggar mer imorgonbitti, för jag är klar med allting så då kanske jag kan sätta på datorn och skriva ett inlägg, för eran skull Menmen, nu går jag och lägger mig, godnatt sötnosar!   


  

Av dj-pjja - 28 december 2010 22:28

  

Bahamas?Det klart det är trevligt...eller?

Jag läste på internet nyss att bahamas är världens andra mest farligaste plats för hajar,inte så trevligt kanke  

  

  

Av dj-pjja - 28 december 2010 21:32

Tjabbababbalabba!   Börjar få resfeber nu känner jag, jag vill egentligen inte vara borta på nyår.. verkligen inte! Men vad gör man inte för släkten? Sitter och roterar några bilder nu, på datan asså. För när jag laddar över bilderna från ipoden till datan så hamnar de alltid bakvänt, men det går ju lätt att fixa.. Dock är det jobbigt att rotera alla mina 562 bilder Ska fortsätta nu, hörs senare! Kisses

  

Av dj-pjja - 28 december 2010 17:41

Hej och förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt idag..  Vi har varit på språng hela dagen eller ja sen jag vaknade (kvart i tolv). Vi har varit på ikea och hämtat lill kusinen Julian    Han ska sova hos oss inatt, trevligt! Iaf å har jag "hittat" min nyårsklänning! Äntligen, cassie ahade bästellt en klänning som var för liten så då köpte jag den av henne. Btw så har jag suttit och improviserat på en nyårs-sminkning. Den blev helt oki. Men kommer inte kunna använda den eftersom att jag använde lite saker ifrån mamma (schhh!). Japp och jag kommer ju att vara med pappa på nyår så får försöka löa det på annat sätt  Någon mer somär färdig men nyårs outfitten? Kolla in min föresten. Man ser inte hela klänningen. Det var så svårt att ta kort. Men man ser en del iaf.


Här är sminkningen jag improviserade.

Och här är jag + klänningen..

     

Vad tror ni? 

Ps. Håret kommer inte sitta i en bulle

  

Av dj-pjja - 28 december 2010 15:23

..vad statistiken minskar när vi inte bloggar! skärpning!! Hej föressten   Jag är skitglad just nu för vet ni varför?!  Jo för i september hittade jag ett par aaaassnygga jeans, som jag har letat efter i snart 3 månader! Det fanns typ bara XS och XL kvar då, men idag hittade jag dom i min storlek!   asså guuud, japp. Nu dör jag igen! Sen har jag packat klart inför imorgon också, eller jag har lite smått och gott kvar men det packar jag ner imorgon  Mamma kommer snart hem med mat från McDonald's , mmmm McChicken!  Nu ska jag lägga över lite låtar till ipoden, fett naaaajs! Här får ni bilder på det jag köpte idag, puss   


 

Jeansen, grymt mycket finare på!  

 

Ett vanligt svart linne från Gina Tricot & en ''plånbok'' till mitt bankomatkort!  


Såhär ser jeansen ut på (dålig bild)   

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards