dj-pjja

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av dj-pjja - 4 februari 2011 20:58

Hej snyggingar ! Förlåt igen för den dåliga uppdateringen av alla oss tre men Pauline och Denina är i Madrid nu, lyckos dom! Och jag har inte haft någon blogglust.. Men den har sakta men säkert börjat jobba sig upp igen som tur är. Fast å andra sidan har det inte hänt så mycket dom senaste veckorna, det har varit ganska boring. Men det ska det bli ändring på, för jag ska nämligen till fjällen på sportlovet.. Hihi fan va nice !   Fast jag har dock aldrig åkt slalomskidor så det kommer väl ta ett tag tills jag kommer på hur jag ska göra, och då kan jag lova er att jag kommer äga ut alla i backarna  Just nu sitter jag och äter gurkor med dipp, haha fett gott ! Jag kollar facebook och lite bloggar fast jag sitter också och pusslar ihop en ny header ! busigt va ? Hihi men nu ska jag dra, ha det naaaaajs. PUSSSS


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards