dj-pjja

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Jag och Jennifer firar jul i förtid :)

Av dj-pjja - 23 december 2010 14:53

Hej alla söta bloggläsare!

Vad tycker ni om bloggen hittills? Några synpunkter eller så? 


Iaf, så har jag och jennifer har bytt paket med varandra och öppnade de när vi kom hem! Jag fick ett jätte fint iphone skal! Grymmaste blingblingen. Och hon fick ett ipod touch skal av mig, Båda köpte "skal" till varandra, hehe  


Presenten jag gav till Jennifer:

(Jennifers present är fotad med mobilkamera och sen fotad med digitalkamera) Mycket finare i verkligeheten (!!)'

Presenten jag fick av Jennifer!   

Fint va? Jag fick oxå min favorit choklad! TACK   


IDAG:

Idag har min dag varit lite spännd.. Vår katt har varit borta vilken är väldigt olikt henne. Vi har delat ut lappar på hela stigen. Jag har gråtit så himla mycket trodde hon skulle vara borta föralltid! Men när vi hade letat ett tag så gick jag in, jag började gråta och hoppet var lixom dött. Jag grät tog datorn och kollade ut! Då hände det otroliga, min katt min saga kollar på mig hon mjaoar. Så jag springer alla var så himla sorgsna och jag skriker : ÖPPNA DÖRRJÄVELN FÖRIHELVETE! Jag springer och öppnar dörren så hastigt att Saga springer iväg. Utan att tänka springer jag ut utan kläder eller skor. Nina tar tag i min arm och skriker du har ingla kläder på dig jag tar henne och sen var det lixom ett lyckligt slut. Har varit så himla orolig! Jag äalskar dig saga vad skulle jag göra utan dig?     

     


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dj-pjja - 11 mars 2011 21:39


Hula Hula som jag skriver i min blogg      Tja på er allihoppa det var ju lungt ett tag sen som jag skrev här på bloggen, jag tror att det senaste inlägget som jag skrev hette '' marenger '' eller något? Jaja, jag har inte så mycket att skriva ...

Av dj-pjja - 13 februari 2011 18:02

WOHO, NU HAR MAN HÅL I NAVELN!!!!!!!! ÄR SÅ GLAAAAD JUST NU!!!   / Jennifer ...

Av dj-pjja - 6 februari 2011 17:34

Hej, idag har jag inte gjort så mycket.. har bara slappat och kollat på film. Söndagar är så boring'a , hahahah ! Inatt sov jag inne på toaletten, hehe. Det var bara för att jag inte kunde sova igårkväll för att jag mådde illa. Asså jag kunde inte sl...

Av dj-pjja - 5 februari 2011 19:18

Tjaaaaa, hittade en video på Sebastian Krantz's blogg, och helvette vad rolig den var ! kolla här ! inlägget heter ''ni fattar inte vad som hände idag!!'' Nu sitter jag här och spelar bloons tower defense, hihi så roligt ! jag har precis käkat pizza,...

Av dj-pjja - 5 februari 2011 13:39

Tjabba ! läste Hugo Rosas blogg nyss och då hittade jag det här.. Hahahahahahahah dööööööör !!   uppdaterar snart , puss /   ...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards